keskiviikko 14. elokuuta 2013

IN RAINY DAYS I...

Collage
Tällaisina sadepäivinä on ihana olla sisällä kuivassa ja kietoutuneena lempparivilttiin koiran kanssa kuunnellen hyvää musiikkia. Mun koulupäiväni loppui jo ennen puoltapäivää ja kotiin kävelessäni iskä (onneksi) tuli mua vastaan ja heitti mut kotiin, nimittäin kaatosateessa ei oo mitenkään mukava kävellä varsinkaan ilman sateenvarjoa... 
Musta oli tavallaan ihan kiva palata arkeen ja päästä opiskelemaan ihan erilailla miten yleensä oon tottunut, enemmän itsenäisesti! Miten teillä on opiskelut lähteneet rullaamaan?
Ehdin jo hieman iloita josko toi sade lakkaisi että pääsisin hakemaan Emilian kanssa huollosta mun papan äitin pyörän jonka kunnostin käyttööni sekä hoitamaan kaikkia muitakin juttuja kaupunkiin, mutta turhaan, ei tolle sadelle näy loppua, hohhoijakkaa! Ehkä mä vietänkin koko loppupäivän tässä, tai sitten se on vaan raahauduttava tonne sateeseen... Hyvää alkanutta kouluvuotta kaikille, ''enää'' vajaat 10 kuukautta kesälomaan!

14 kommenttia:

  1. kivoja kuvia! miten on se BC mennyt?=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) ei ihan niinkuin kuvittelin, mutta omalla tavalla eteenpäin!

      Poista
  2. oot mielettömän kaunis :)

    VastaaPoista
  3. Rakastan ite sadepäiviä yli kaiken just kun saa käpertyä ihaniin viltteihin jne. :) Tosi ihania kuvia taas kerran :)

    VastaaPoista
  4. ihana postaus niiku aina :-) mites lukio on lähteny käyntiin? ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :-) tosi hyvin on lähteny käyntiin, nautin siitä oikeasti! Ehkä seuraavan jakson tullessa oon täysin eri mieltä...

      Poista
  5. Hei ootko viellä viemässä sinne kirpparille mitään vaatteita? :) kävin tos yks päivä kattoo sit pöytää, mut se oli jo aika tyhjä :DD

    VastaaPoista
  6. Mihin hävis ne kysymyspostauksen vastaukset ? :O Siis missä sun kaverit vastaa

    VastaaPoista
  7. Hei onko uutta postausta tulossa milloin?:)t.kärsimätön

    VastaaPoista