lauantai 14. syyskuuta 2013

GOOD MORNING

Ihanaa aamua teille! Mä nautin niin paljon kun sain nukkua pitkään, syödä hitaasti aamupalan, kuunnella musiikkia ja löhöillä vaan sängyssä, entäs te? Kohta kuitenkin pitää suunnata suihkuun ja laittautumaan sillä mennään viettämään tupareita yhden onnellisen uuteen kotiin. Mä muuten mietin eilen matkalla kotiin koulusta, että miten onnekas mä oikeasti oon. Mulla on kaikki asiat oikeastaan hyvin, ellei tosi hyvin. Uskon myös, että tosi monella teistä asiat on oikeasti todella hyvin mutta sitä vaan ei ajattele niin, vaan takertuu niihin vähän huonompiin asioihin. Tai ainakin mä uskon niin! Mulle on tullut kommenttia siitä, miten oon antanut elämäniloa niillekkin, jotka siellä sairaalanpedissä joutuu olemaan jonkun sairauden takia, mutta silti jaksaneet eteenpäin. Musta se on tosi arvostettavaa ja se ihminen on vahva. Arvostakaa jokaista asiaa elämässänne, niin pientä kuin suurtakin! Enempää en teille höpise, vaan lähden syömään äitin tekemää herkkuruokaa ja laittautumaan, hyvää viikonloppua kaikille! 

23 kommenttia:

  1. Oliks toi bc ruokavalio sulle jotenkin väärä? tai tuli vaan mieleen kun on näitä kuvia katsellut ja ois kiva jos jotain vinkkiä laittaisit niistä kun silloin kirjoitit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anteeks millä tapaa väärä? Mä edelleenkin noudatan sitä, mutta en kuvaa ruokia tänne koska olen siitä maksanut. Herkuttelen silloin tällöin, yleensä viikonloppuisin joten siks varmaan ihmettelet näitä kuvia :-) voinhan mä jossain vaiheessa jotain vinkkiä laittaa!

      Poista
  2. mikä iPhone sulla on? Ku ollaan äidin kans mietitty joa se oatais sitte jouluksi mulle iphonen. Ku 5 on ainaki tosi kallis ym, niin varmaan joku iPhone4. Onko niis hyvä käyttöjärjestelmä, ku jokku valittaa et joo tosi sekava, mitä mä oon yhtää tutustunu niin kiva:-D kiitti jos vastaat ja oot tosi kaunis ja paras blogi:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on iPhone 4s! Älä osta iPhone nelosta, osta mielummin 4s mun mielestä :-) Ite en vois enää vaihtaa tätä puhelinta joten tykkään käyttöjärjestelmästä ja muista toiminnoista!

      Poista
    2. okei, just sitä me ollaan katottuki ! Kiitti paljo ! :-)

      Poista
  3. Oot tosi nätti ja rakastan sun blogia ja kuvia<3 ihanaa kun sä jaksat myös puhuu tärkeistä asioista kuten tuosta onnellisuudesta! Upeaa pakko sanoa. :)

    VastaaPoista
  4. Tosi hyvä teksti! Oon itsekkinalkanut ajattelemaan, et eihän mulla asiat oikeesti oo kauheen huonosti. Ihan turhaa on valita, joistakin turhista pikku jutuista, kun pitäisi nauttia elämän pienistä iloista! :)
    Aurinkoista päivää sulle! :)
    http://roochauu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, vielä kun kaikesta voi nauttia! Kiitos samoin sulle :-)

      Poista
  5. Mullaki on 4s mut vaa mustana ! Se on tooosi hyvä :) oon muute seurannu sua instassa t:nearaww

    VastaaPoista
  6. apua miten ihana blogi!! sait niiiin uuden lukijan;)

    ♥: http://leave-world.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Milloin tulee se Jennyn ja jonku vastaus postaus?

    VastaaPoista
  8. Millon tulee Jennyn ja Emilian vastauspostaus ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miljoonannen kerran, sitten kun ehditään tehdä se! Ei varmaan lähiaikoina, sillä kaikilla sen verran kiireitä :p

      Poista
  9. Tosi ihanan oloinen blogi ja mahtavia kuvia =)

    http://gunillagreta.blogspot.fi

    VastaaPoista
  10. Millon sä postaat...? :(

    VastaaPoista
  11. milloin postaustaa!? :) ois kiva jos kertoisit vaikka niistä sun bileistä jotain!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänään! Voin mä niistä vähän kertoa jossain postauksessa mutta en seuraavassa :-)

      Poista