keskiviikko 11. syyskuuta 2013

ONE SUNNY DAY

Moikka! Tällaisena sadepäivänä ''piristän'' teitä muutaman viikon takaisilla kesäisillä kuvilla, eikö ookin ihanaa? Käytiin siis Café Kailaksessa kaakaolla sillä oli niin kaunis ilma! Oon käynyt useesti tuolla ja se on yks mun lempikahviloista täällä Heinolassa. Nyt se on tosin jouduttu sulkemaan putkirempan takia, mutta eiköhän sinne sitten viimeistään jouluna glögille pääse! Toi on tosi viihtyisä ja suosittu paikka joten jos tuutte tänne käymään niin suosittelen! :-) 
Mulla on niin ikävä kesää,  niinkuin varmaan monella muullakin. Silti tässä syksyssä on jotain ihanaa, varmaan kun illat pimenee ja poltellaan kynttilöitä, voi pukea huoletta villapaitoja eikä tarvitse pelätä että tulee kuuma, voi käpertyä lemppariviltin alle kuuman kaakaon kanssa ja nauttia siitä pimeydestä.
 Kaikessa asiassa on hyvät puolensa, ajatelkaa vain niitä! Mä alotin laittamaan mun huonetta jo syksysempään kuntoon, kynttilät otan esille kaapin kätköistä ja vaihdan verhot, laitoin Led-valot peilin ympärille ja laitan patterin taas päälle kesän jäljiltä, sillä muuten mä oon varpaat jäässä täällä! 
Ootteko te ottaneet kynttilät ja villapaidat esille tai muuta syksyisiä juttuja? 

27 kommenttia:

  1. Oon vaihtamassa Heinolaan amikseen ens yhteishaussa keväällä, ja tahtoisin nyt kysyä sulta, että millasta porukkaa siel heinolassa on, tunnetko amiksia :-) onko porukkaan helppo tutustua, millanen meininki? Olis kiva jos vastaisit vähän laajemmin tähän :-) blogis on yks mun suosikeista, oot huikeee :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heinola on vähä shit paikka.. ihan mukavia ihmisiä osa ja silleen helposti pääsee mukaan porukkaan, mutta jutut täällä levii sekunneissa!.. ei kannata tutustuu väärii ihmisii
      mutta muuten iha kova meno tääl on :)

      Poista
    2. oon samaa mieltä heinolasta! onhan täällä ihan kova meno mut pieni vinkki, älä usko mitää mitä kukaa sanoo vaan tee omat mielipitees!! just sen vuoks et jutut liikkuu ja lujaa....

      Poista
    3. Heh juu, ite en tutustuis ihan kaikkiin ihmisiin, mutta tosi monia mukaviakin on! Lukiossa tosi moni on mukava mutta tosta amiksesta en oikein tiiä, sillä en oo siellä ollut kauheesti. On sieläkin muutamia kavereita kyllä :-)

      Poista
  2. musta taas heinolassa aika ennakkoluulosia ihmisiä ja jutut "suurenee" matkalla ja aika vaikee päästä porukoihin mukaan ainakaan jos ne on jo niin tiiviitä! usein se menee sillee että uusia ei oteta ns. "vanhojen" porukkaan ja sitte kaikki uudet taas on yhessä porukassa;(

    VastaaPoista
  3. Oooh shit, en nyt tiiä miten näitä kommentteja pitäis tulkita :-D toivottavasti siellä on ees jotai samanhenkisiä ihmisiä ja kivaa porukkaa ja sais kavereita.... Onhan täs viel aikaa melkei vuos mutta mutta !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sä varmasti kavereita saat, älä huoli! Ei tää nyt niiin kauhee kaupunki oo :-D

      Poista
    2. Voin sanoo heinolan amiksesta sen verran, että täällä porukka osaa olla jo aikuismaista niin varmasti saat ystäviä kunhan vaan osaat itse heittäytyä mukaan, sillä se auttaa jo kummasti ! Rohkeasti vaan tutustut ihmisiin niin muutkin uskaltaa tehdä samoin :D

      Poista
  4. Ihanan näköset kaakaot! Mä oon kans kaivellu jo villapaitoja kaapin perältä mutta kynttilät oottaa vielä, en meinaa raaski polttaa niitä kun ne tuoksuu niin hyvälle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama homma, mulla on ihania vaniljantuoksuisia mutta en raaskis millään polttaa niitä! :-D

      Poista
  5. Nyt munkin tekis mieli kaakaota! Ja just eilen tein pientä siivousta kotona ja hain laitoin kynttilöitä esille! Ilmojen viilenemistä odotellessa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin tekee hirveesti mieli kaakaota! :-D Niimpä, syksyssäkin on omat hyvät puolensa!

      Poista
  6. milloin tulee seuraava postaus?=) yhessä vaiheessa kun postailit niin usein ni nyt kun taas et ni en meinaa jaksaa odottaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla on jäänyt blogi kakkossijalle koulun takia mutta koitan parantaa vielä tahtia! :-)

      Poista
  7. meillä ainaki oli ysiltä aamulla neljä astetta vaan lämpöä. Tosi kiva ku viilenee, saa käyttää muhkeita huiveja ja villapaitoja. Tykkään ! Sain sulta inspan lukee viltin alla kynttilöiden valossa kirjaa. Kiitos ! Ja kauhee himo shoppailemaan ! :D

    VastaaPoista
  8. Ihana blogi, tosi kiva ulkoasu ja banneri! Ja oot tosi nätti, jään lukijaksi :)

    Käythän myös kattomassa mun blogin:
    http://annakivikari.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. ooi vähän kiva blogi sulla ja ihania kuvia ! :) kävisitkö kurkkaamassa mun blogia ?

    http://ccanyouhearmenow.blogspot.fi/
    http://ccanyouhearmenow.blogspot.fi/
    http://ccanyouhearmenow.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. Oi, aivan ihania kuvia! :)
    http://sanndiblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. amazing pics !!

    iced-wolf.blogspot.com

    VastaaPoista