keskiviikko 18. syyskuuta 2013

SUMMER COTTAGE

Moikka! Ihan ensimmäiseks mä pahoittelen tätä postaustahtia, sillä koulu vie vaan hurjan paljon aikaa! Ens viikolla mulla alkaa ihka ensimmäinen koeviikko, enkä oo avannut kirjaa melkein kertaakaan, jaiks! Oon kumminkin tehnyt niin paljon muita läksyjä ja referaatteja sun muita, ettei aikaa vaan riitä kaikkeen. Onneks kohta vähän taas helpottaa ja täälläkään ei oo niin hiljaista.
Kuitenkin, oltiin Emilian kanssa pari viikkoa sitten meiän mökillä. Ilma oli niin lämmin ja kesäinen että pärjättiin hyvin shortseissa! Saunottiin, uitiin, käytiin markkinoilla, soudeltiin ilta-auringossa ja pidettiin hauskaa, ihan niinkuin kesällä. Illalla syötiin kaikki yhdessä grillikatoksessa myöhään yöhön :-)
Vitsit, musta on niin ihana olla parhaan kaverin kanssa reissussa ihan tälleen arkiviikonloppuisinkin. Nää on ikävä kyllä varmaan viimesimpiä kertoja tänä vuonna kun ollaan meiän mökillä. Suunniteltiin kuitenkin vielä yhtä reissua sinne, jospa me innostuttaisiinkin lähtemään!
Ootteko käyneet mökkeilemässä enää? vai oonko mä ainoo josta on tullut oikeasti mökkihöperö?

17 kommenttia:

  1. voooi olispa vielä kesä! niin ihani kuvia :)

    VastaaPoista
  2. tuli oikeesti ikävä kesää kun kattoi näitä kuvia!!

    VastaaPoista
  3. Voi vitsit kun tykkään sun blogista! Muistan et itekkin vuosi sitten näihin aikoihin panikoin ensimmäistä koeviikkoa, mutta yllättävän hyvinhän se meni ja niin menee varmasti sullakin!:)

    Mulla tuli ikävä Suomen kaunista järvimaisemaa! Oon Arizonassa vaihdossa joten kesää ei tarvitse ikävöidä, lähinnä viileneviä iltoja ja ihania ruskan värejä ikävöin. Onnee vielä koeviikolle ja jatka samaan malliin!:)

    http://oonasanni-in-usa.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja joo, toivottavasti menee hyvin munkin kohalla! Vähän siistiä varmaan olla vaihdossa siellä :-)

      Poista
  4. Moikka! Kattelin sun instaa just ja olit ollu jossain bileissä ni missä te olitte sun kavereitten kans? :D tai siel oli se video mis näky niit valoi ja kuulu sitä kultaa kappaletta pätkä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli mun ja mun kavereiden järkkäämät juhlat täällä Heinolassa! :-)

      Poista
    2. mikset tekis postausta niistäkin? :D tai joitain kuvii ois kiva nähä jos otit :)

      Poista
    3. No voin yhistää niitä johonkin postaukseen, mutta omaa niistä en tee! :-)

      Poista
  5. täällä on niin hiljasta :(

    VastaaPoista
  6. vautsi! sulla on upee blogi, oon ettiny uusia blogeja luettavaks ja tää pääsee ehdottomasti kärkeen!:)

    katariina-h.blogspot.fi

    VastaaPoista