sunnuntai 29. syyskuuta 2013

VIIMEAIKOINA...


2. Mä suoraan sanottuna rakastan hitaita sunnunaiaamuja! We♥:in selailua, hyvää musiikkia ja maailman paras sänky! Miksei kaikki aamut vois alkaa tällälailla eikä kauheeta hoppua ja kiireessä vedettyä aamupalaa.. 3. Perjantaina vietettiin ihana päivä Lahdessa, shoppailtiin, naurettiin ihan liikaa ja käytiin kahvilla, nähtiin yhtä ihanaa kaveria ja tultiin myöhään bussilla takas Heinolaan, mulla oli ihan mahtava päivä! 4. Ostokset jäi vähän vähäisiksi tällä kertaa, löysin mä sentään pipon ja uuden yötopin H&M:ästä!
5. Lauantai ''brunssi'' Matkakeitaalla tyttöjen kanssa, aah se ruoka on niin hyvää! Tossa huom. meiän alkusalaatit vasta, sitä ruokaa kyllä riitti niinkin paljon että mahaan alkoi jo sattumaan... 7. Illalla tosi onnistunut kuva ei todellakaan bussin ikkunasta kun lähettiin kohti Heinolaa 8. #happyjoe pari viikkoa sitten tupareissa!
10.-12. Siinä hieman kuvia niistä kovin kysytyistä bileistä jotka järjestettiin parin kaverin kanssa. Me siis vuokrattiin iso halli täältä Heinolasta ja meillä oli siellä Dj-laitteet, savukoneet, laserit ja valot vuokrattuna ja illan myötä kutsuporukkaa tuli. Kaiken kaikkiaan paras ilta. ikinä.
14. Tuolla on ihan jäääätävän kylmä. Nää oli ihan liian kevyet vaatteet tonne, iltapäivällä vielä iloks alko sataa räntää, great. 15. Ulkona on kuitenkin niin ihana käpsytellä huom kun pukee ainakin 5 kerrosta vaatteita mun tyyliin kun maisemat on tollaiset värikkäät ja vielä vähän kesänvihreät. Tykkään vaan heittää kuulokkeet korviin ja lähteä Lennin kanssa pitkälle lenkille! 16. Loikoilua kokeen jälkeen kun ulkona sataa kaatamalla, so cozy!
18. Meiän riiviö kävi ihka ensimmäisessä näyttelyssä ja pokaalihan sieltä kotiin tupsahti! Vieläkin ihmettelen miten me oikein toi saatiin... :-D 19. Syömäään! 20. Aamukahvi on mun jokapäiväinen pelastaja. En selviäis ilman sitä, vielä puoli vuotta taaksepäin mä olin tiukasti kahvia vastaan..?

Nää on näitä vihattuja ja tykättyjä puhelinkuvapostauksia, mutta mun kamera on pysynyt tiukasti tuolla yöpöydän laatikossa. Koeviikko on huomisen matikankokeen jälkeen mun osalta pulkassa, enään tiistaina palautukset ja seuraava jakso alkaa. Tää oli vielä suht helppo sellainen, eli siis kuolema tiedossa seuraavana koeviikkona... Miten teillä joilla tää nyt on, miten on mennyt?
Huomenna meen Lahteen päin taas kerran, mutta tällä kertaa leffan ja ruoan merkeissä, kuulostaa hyvältä suunnitelmalta, nyt kuitenkin vielä vähän laskemaan matikkaa eli suoraan nukkumaan.. Hyvää tulevaa viikkoa kaikille! :-)

29 kommenttia:

  1. Vähän sama fiilis tosta, suoraan nukkumaan ! Ei nappaa matikka ei

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tosiaankaan.. Mulla tulee varmaan itku huomenna kokeessa :-D

      Poista
  2. kiva postaus :) sun blogis on tosi hyvä !!

    VastaaPoista
  3. kiva postaus :) muutenki blogi on tosi kiva ja yks parhaimmista !!

    VastaaPoista
  4. ihania kuvia, oot super kaunis <3

    VastaaPoista
  5. maailman noloimmat bileet evah

    VastaaPoista
  6. Miten BC:n kanssa sujuu? Onko tulosta tullut? Tee postausta aiheesta :)

    VastaaPoista
  7. oot tosi kaunis kun hymyilet nii että hampaat näkyy:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä vihaan ylikaiken mun hampaita... Mut aijaa kiitos paljon! :-)

      Poista
  8. vitsi sulla on upeet hiukset :)

    VastaaPoista
  9. Oot tosi kaunis ! Ja rakastan tota banneria :>


    katsojat tervetulleita ♥:
    http://viivijosefiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. tosi ihanan olone blogi! :)

    yelloowsky.blogspot.com

    VastaaPoista
  11. Hei sanoit joskus jossain kysymyspostauksessa että saat just ja just 6 leukaa.. tolppanen saa just ja just 5 niinku se siinä videossa sanoi youtubessa ja sil on aika paljon isompi haba joten mietin et miten voi olla mahollista että saat enemmän ku se vaikka sulla on huomattavasti pieni haba?? toi ei oo mitää piilovittuilua enkä vittuile mut oon tota miettiny.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm ehkä hän ei oo tehnyt paljoa leukoja, en tiiä! Mutta kyllä mä sillon sen just ja just 6 sain :-) tällä hetkellä just 5, voin ottaa vaikka todisteen siitä tänne treenipostauksen yhteydessä :-D

      Poista
    2. Se oli youtubessa joku video missä oona kertoo ja treenaa siin samal .. Jajoo kyl mä sua uskon, mut ota vaa haluun nähä !!

      Poista
  12. Tiiäks mikä sen biisin nimi on aika uus ja siin ei vsissii kauheesti lauleta ja paljon sitä dj kohtaa :D ku se soi tuolla teijän bileissä kuulin videossa

    VastaaPoista