perjantai 22. marraskuuta 2013

HERE I AM!

PicMonkey Collage1. Isänpäivänä lähössä syömäään! 2. Musta noi fitnessgurun purkit ja sheikerit on niin kivannäkösiä! Sitä paitsi ne on tosi laadukkaita ja hyviä ainakin mun mielestä. :-) 3. Yleensä syön jätskiä vain kesäisin, mutta yks ilta päätettiin Emilian kaa tehä meille herkulliset jätskiannokset, eikö näytäkkin hyvältä? Musta ainakin  ja sitä se oli. Mascarpone jätski suklaakastikkeella on vaan niin hyvää! 4. Ja seuraavana aamuna tehtiin vaihtelunvuoksi smoothieta! Maitorahkaa ja hedelmiä sekasin blenderissä ja päälle mysliä ja kiivinpalasia!PicMonkey Collage6. Aina kun oon mun huoneessa pistän musiikin kovalle, käperryn viltin ympärille ja poltan kynttilöitä. Onhan se paljon mukavampaa varsinkin pitkän ja uuvuttavan päivän päätteeksi! Tosin mun kynttilät alkaa olla jo loppuun poltettuja kohta... :-D 7. Miten musta tuntuu, et syysloma ois ollut ihan äskettäin ja oltiin vielä vähän aika sitten lillumassa tuolla porealtaassa? Kattelin just vanhoja kuvia kesältäkin josta on jo pitkä aika... 8. ..ja törmäsin viime keväisiin Saksan reissukuviin. Tekisin nyt mitä vaan että pääsisin tonne ihanimpaan kaupunkiin ikinä!PicMonkey Collage9. Niinkuin oon maininnut jo, oon ihan kauhee kynttiläfriikki! Varsinkin kaikkien tuoksukynttilöiden polttelu on niin ihanaa!! 11. Ruokaaa ja paljon! Tuoretta, terveellistä ja herkullista 12. Taas näitä kesäsiä kuvia, kirpasee kattoa näitä kun tällä hetkellä lämpötila on just ja just plussan puolella, tulis ees sitä lunta jo!!! PicMonkey Collage13. Mun lempparitytöt 14. Joulunpunasta 15. Toiseks lemppari juttu on kattoa telkkaria mun yöpöydän lampun valossa ja juoda kuumaa glögiä. Sitä on meillä ainakin kulutettu jo litratolkulla.. Kauppoihin on tullut sokeroimattomiakin versioita jotka musta on paljon parempia sillä ne ei oo niin ällömakeita siihen normaaliin verrattuna. 16. hieman heilahtanu kuva :-DPicMonkey Collage18. Käytiin iskän kaa pitkästä aikaa kahvilla missäs muuallakaan kuin Matkakeitaalla. Vaikka se on huoltoasema niin siellä on oikeesti mun mielestä heinolan parhaimmat ruoat! :-D Ootteks te käyneet siellä syömässä? 19. Jos oon jo marraskuun puolivälissä juonut glögiä jo litratolkulla, niin paljon sitä sitten joulun jälkeen on tullu juotua...? No mitä pienistä, se on vaan niin hyvää. 20. Mun osalta tän(kin) vuoden koulukuvat meni päin peppua. Tää on ehkä ainoo joka on just ja just siedettävän näkönen :-D tytöt 

Vähän osviittaa viimepäiviltä koska ylläri pylläri kamera ei oo taaskaan kulkenut mukana. Tunnen itteni huonoks bloggaajaksi, ehkä mä vielä parannan tapani. :-D Edellisessä postauksessa mainitsin, että tanssin tänä vuonna wanhat, sillä mulle tärkeä ihminen pyysi mua tanssimaan. Siitä syntyi kunnon soppa täällä Heinolan lukion kakkosluokkalaisilla, ja oon tällä hetkellä varmaan vihatuin ihminen :-D No can do, musta se on vaan vähän epäreilua, sillä samanlaisessa tilanteessa olleet ovat saaneet ihan rauhassa tanssia edellisinäkin vuosina. No joo, se siitä, mä lähen viettämään iltaa kavereiden kanssa, hauskaa viikonloppua teille! 

32 kommenttia:

  1. ihania kuvia, oot niin kaunis ❤️

    VastaaPoista
  2. Sun huone näyttää kivalta, onksulla huonepostausta? :) en nyt puhelimella jaksa ettii..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On pari mutta mun huone ei näytä enää niiltä! En itekkään ehdi linkkaa nyt :/ teen uuden huonepostauksen lähiaikoina!

      Poista
  3. Musta tuntuu sun puolesta kauheen pahalta kun nyt tällainen soppa siitäkin synty! Toivottavasti teet niinku itte parhaaksi näet ton Wanhojen asian kanssa ja et välitä muista, ei kaikki sua vastaan ole :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyl mä aion tanssia, koska oon luvannut muutenkin sille, oishan se väärin peruuttaa. Sitä paitsi eiköhän kaikki sulata sen asian että tanssin tänä vuonna, ainakin toivottavasti. Ei kyllä kauheen mukavalta tuntunut kun kuuli että kaikki on sitä vastaan että tanssin, mutta hyvä jos ei. :-)

      Poista
  4. Pakko antaa tällanen vähän outo kommentti, mutta sun reites näyttää hemmetin hyvältä! :D Oot vissiin käyny salilla? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu onhan siellä tullu käytyä viimeisen vuoden ajan! Kiitos paljon <:

      Poista
  5. Sun reidet näyttää niiiiin kehittyneeeltä, herrajjumala, huomaa heti kuvista ennen ne oli ihan erilaiset..

    VastaaPoista
  6. oot kyllä ihan älyttömän kaunis! :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Mun mielestä toi teidän kaverikuva on tosi onnistunu ja ootte kaikki tosi kauniita! :-)

    VastaaPoista
  8. meillä on satanu torstaina lunta, ja nyt on -5°c, säätiedot ainaki näyttää että pysyis kauan. :-) toivottavasti sinnekkin tulis pian! Taas niin ihania kuvia! Oon samalainen, mäki poltan koko ajan kynttilöitä ja käperryn viltin alle. :-) tekisitkö jossain vaiheessa dear santa postauksen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täälläkin on tänä aamuna taas pakkasta, jee! Tulispa tännekkin pian pysyvät lumet! Kiitos paljon ja voisin tehdäkkin :-)

      Poista
  9. vautsi ihanat hiukset sulla :-) muutenki kiva blogi!

    VastaaPoista
  10. Siis mitä pahaa siinä on, että tanssit wanhat? En ymmärrä ihmisiä :'D I love Heinola or nooot..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en todellakaan tiedä mitä pahaa ne siitäkin löytää, kuulemma tungen sinne haha :-D mutta joo itsehän haluaa tehä tästä asiasta suuren numeron ja pilata tunnelmaa, ei se oo multa pois.

      Poista
  11. En ylläty yhtään että heinolassa meno on tälläista :D musta on ihan väärin se että sua syytetään tästä wanhojen tanssi asista, sillä edellisinäkin vuonna on ollut samoja tilanteita ! Ja voihan niitä pareja pyytää vaikka amiksesta, sillä sitä on tehty ennenkin :D en ymmärrä mikä ongelma tässä on, mutta no can do :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, miks tästä nyt tehään tällanen ongelma ja ne tekee itselleen ihan lapsellisen kuvan itsestään. Nähtävästi kaikki haluaa tanssia juuri mun parin kanssa, sillä se on niistä niin väärin kun tanssitaan :-D jep, u said it!

      Poista
  12. kia kenen kanssa sä tanssit? ::) ettekste oo enää oona humlan kaa kavereita? tai hyviä sellasii? se ei oo esiintyny blogis pitkää aikaa! miks ette oo enää niin hyvii/ollenkaa kavereit? /:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En viitti mainita nimeä täällä jos hän ei vaikka halua. Ja siis juu ei olla enää kavereita :-D siinä tuli vähän kaikkea, ja ihan hyvä näin.

      Poista
    2. onks oona tehny jotain sulle :(?? eiks se oo enää ees noitten inkan emilian saijan tai sen fannyn kaveri?

      Poista
    3. Se halus välttämättä pistää välit poikki kaikkien noidenkin kanssa :-D

      Poista
  13. Oli pakko tulla sanomaan, että minua ja varmaan suurinta osaa kakkosista (?) ei voisi vähempää liikuttaa tanssiko jotkut vanhat vai et. Miksi tästä aiheesta edes keskustellaan ihan naurettavaa XD Halusin tämän sanoa, koska hävettää että voi olla näin lapsellista toimintaa liikkeellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kiva että tulit sanomaan! En tiedä miks tästä piti tehä näin iso juttu, mutta ehkä tää tästä laantuu haha :-D

      Poista
  14. pakko tulla sanoo että oot aika epäkypsä tollasien ihmissuhteiden poikkipistämis jutuissa. tietääkseni olitte tosi hyviäkin kavereita oonan kanssa ja varmasti löytyy monta yhteistä muistoa ja kuvaa niin miksi sitten pitää olla noin kylmä? "juu ei olla kavereita :D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:" asian olisi voinut sanoa paremminkin. tuleeko mieleesi että vaikka esim.henkilö josta puhut voi vittuuntua tuosta vaikka ette olisikaan kavereita. kaikkien kanssa kannattaa tulla edes toimeen vaikka ei olisi kavereita. tai niin mä ainaki ajattelen. eihän täst muuten tulis mitää koko maapallosta. esim.2 minä vihaan sinua yli kaiken mutta en tullut arvostelemaan tai haukkumaan enkä yleisestikkään sano sinusta mitään missään koska eise hyödytä mitään ja tulee vain negatiivinen olo. hienovaraisuus on valttia! kannattaa pitää mielessä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten mä oon epäkypsä ihmissuhteiden poikkipistämis jutuissa? Miten se asia ees liittyy tähän :-D Hahah, sä kyllä nyt piikkasen liiottelet ton asian ilmasussa. Niin kannattaa tottakai, kyllä mä sen tiedän, mutta tää yks nauruhymiö tähän väliin ei ilmaise kauheasti vihaa sitä kohtaan :-D Kiitos asiallisesta kommentista, mutta jos vihaat mua yli kaiken, miksi sä oot täällä blogissa lukemassa näitä kommentteja ja ylipäätään tartut tällaiseen asiaan, joka ei suhun liity pätkääkään? Fiksut ihmiset käyttäytyy noin ettei arvostele ja hauku vaikka ei tykkäisikään, tiedän, ja se on hyvä juttu. Niin mäkin pyrin tekemään, ihan vaan tiedoksi! :-)

      Poista
  15. Tanssitko ensi vuonnakin (:

    VastaaPoista