maanantai 23. joulukuuta 2013

CHRISTMAS SNAPSHOTS


Moikka taas pitkästä aikaa! Mun on tehnyt niin monesti mieli kirjottaa teille tänne vaikka mitä, mutta yksinkertasesti mulla ei oo riittänyt aika näiden kuvien kanssa temppuiluun kun en oo saanut ladattua niitä hyvälaatuisina minnekkään... No joo, ehkä nää nyt kelpaa! Musta tuntuu että siitä on ikuisuus kun viimeks kirjotin tänne, sillä tässä välissä on tapahtunut vaikka mitä. Osa teistä jo turhastelikin että milloin mä oikein taas postaan, ehkä mä nyt tän joululoman aikana saan väsättyy taas enemmän tänne jotain, toivottavasti!
Mä oon viettänyt tätä joululomaa enemmän muualla kuin kotona Heinolassa. Oon koristellut jo parit kuuset ja leiponut pariin otteeseen pipareita, tehnyt piparkakkutalon ja syönyt paaaljon puuroa, käyny joulukirkossa, juhlinu pikkujouluja sekä ostellut vikatkin joululahjat. Huomenna onkin jo aatto vaikkei siltä tunnu sitten yhtään, ainakaan kun kattoo pihalle kun missään ei näy lunta... Miten te ootte alotellut joululomaa ja onko teillä joulufiilis kadoksissa vai oonko mä ainoo?!? Pidemmittä puheitta mä jatkan joulusiivoomista ja leipomista kun illalla nään taas pitkästä aikaa Emiliaa joka kotiutuu ulkomailta! Hyvää joulua ihanat, muistakaa syödä paaaljon jouluruokia! 

10 kommenttia:

  1. Mitä oot ostanu sun poikaystävälle lahjaks?:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emmä voi kertoo vielä sillä se ei oo avannu sitä pakettia ja jos se lukee täältä niin se paljastuis :-( Mut toi tossa kuvassa on sen paketti mulle!

      Poista
  2. Ihana tää sun blogis ja ihana sinäki <3 teetkö lahjoista sit postauksen ? :)

    VastaaPoista
  3. jee, oon odottanutkin koska postaat! tosi kivasti koristeltuja pipareita ja tunnelmallisia kuvia! multa on ainaki joulufiilis aiva hukassa, kun nytkin sataa vettä.. :-( Hyvää joulua sulle! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja joo, kieltämättä ei oo kauheesti joulufiilistä.. Mutta hyvää joulua sulle kans!! :-)

      Poista
  4. Ihania kuvia! Mulla on kans joulufiilis vähän kadoksissa, mutta eiköhän se tästä pikku hiljaa ala löytymään :)

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia ja jo noiden katselu nostattaa joulufiilistä, toivottavasti sullakin viimestään huomenna on joulufiilis! Hyvään joulua Kia, tän pari kuukautta minkä blogias oon lukenu niin oon rakastunu sun kuviis ja kirjotustyylis, upeeta oikeesti! ♥

    http://justletg.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja hyvää joulua sullekkin!! <3

      Poista