torstai 5. joulukuuta 2013

WAITING FOR CHRISTMAS

IMG_9268 IMG_9273 IMG_9342 IMG_9306 IMG_9351 Moikkamoi taas! Vähän venähtäny tää postaustahti taas kerran mutta pistetään se koulun piikkiin. Mulla on vuoden rankin jakso, joka päivä 8-4 paitsi perjantaina 8-2... Ehkä mä selviän :-D Kuiteskin, tässä viikon aikana on tapahtunut jos jonkinmoista, ollaan käyty kaakaoilla pariin otteeseen, pyörähdettiin Tampereella ja Ideaparkissa, käyty Lahdessa, kuvailemassa ja kaikkea muuta! Nyt alkaa onneks pidennetty viikonloppu, just oikeeseen saumaan. Huomenna vietetäänkin itsenäisyyttä varsin mukavissa merkeissä, haha!
Tänään muuten satoi paljonpaljon lunta ja sunnuntaina tai maanantaina on luvattu jopa -17 astetta, jesjee! Ehkä tänä vuonna saadaankin valkonen joulu, vaikka aluks musta tuntu ettei ne lumet tuu millään... Joululahjatkin on ostamatta, tää on niin mun tapaista. Ootteko te kanssa sellaisia, jotka jättää asiat viime tinkaan, esim just lahjojen ostamiset? Huono tapa josta pitäisi päästä eroon, ehkä mä viikonloppuna voisin saada aikaseks hommattua ne. Mutta joo, ei mulla mitään sen kummempaa asiaa ollut, nauttikaa nyt pidennetystä viikonlopusta, mä ainakin aion! 

75 kommenttia:

  1. käytkö sä enää salilla ollenkaan vai pidätkö jtn taukoo?

    VastaaPoista
  2. Mikä on sun blogin ulkoasu ?

    VastaaPoista
  3. Mikä on sun vlogin ulkoasu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä sä tarkotat "ulkoasulla"? Oon muokannut tätä tän näköiseksi HTML-koodista, eli ei siis oo mikään tietynlainen ulkoasu :-)

      Poista
  4. Miten sitten juhlit itsenäisyyspäivää ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ensin porukoitten ja perhetutun kans juhlistaen ja loppuillan kavereiden kaa. :-)

      Poista
  5. ihana blogi! :-) huonepostaus ois myös kiva!

    VastaaPoista
  6. Kiia... mä en tiiä miten tän sanoisin.. selasin äsken kaikki sun blogitekstit läpi ja kuolen oikeesti. Miten sä voit ttaa noin ihania kuvia ja olla noin ihana??? Sulla on ehkä maailman kaunein ja mukavan olonen kaveriporukka ikinä!! Täält ku lukee ni tuntuu et ootteku siskoja keskenää! aina pidätte yhtä ja aina teil on hauskaa! En voi sanoo täs et kuinka kaunis sä oikeesti oot!! Tää sun blogi on niin upee ja huippu!! oot aivan käsittämättömän ihana omistaisimpa mäki tollasen lapsen ku sä!! love you <3!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei lpasen ku kaverin XDXD hups!! mut siis tän kommentin tarkotuksena on kertoo et kuinka upee oot mun mielestä ja ääähhh haluun et tiiät tän sä oot mun enkeli!! en oo ennen nähny noin kaunista tyttöä.. oot kultaa muista se aina!!!

      Poista
    2. Voi apua kiitos paljon!! Menin ihan sanattomaks.... Kiitos! :-)

      Poista
    3. vittu sä oot oikeesti perseestä :Dddd tollai yrität olla täydellinen ja käsket ja määräilet sun kavereita. voi helvettiiiiii mä en kestäää XDDDDD Nauran sulle enemmän ku uskotkaaa. lopeta se määräily sun kavereita kohtaa ni sun arvostus ehkä vois nousta mun silmissä pari senttiä

      Poista
    4. Mä en todellakaan määräile mun kavereita hahaha :-D opettelisit tuntemaan ihmiset paremmin ennenkun tuomitset, sillä et todellakaan tunne mua jos noin väität :D hassua että tuut tänne huutelee katkerana ja sanovas et naurat mulle, kun sulle tässä vaan voi nauraa, seisoisit edes omien sanojesi takana itsenäsi äläkä piiloudu anonyymiks, niin ehkä sua vois sit kuunnella edes vähän tosissaan :-D

      Poista
    5. Mun on nyt kyllä pakko kommentoida tähän! Nää tälläset anot jotka tulee tänne haukkumaa ilman että tuskin edes tuntee sua on todella naurettavia..Oot aivan ihana ja kaunis tyttö :)

      Poista
    6. Oon täysin samaa mieltä! :-D Kiitos ihana!!

      Poista
    7. voi ei myötähäpeä toi ano:-D mun mielestä mitä oon täältä blogista käsittäny, niin oot aiva hirveen mukava ja persoonallinen, ja saa olla onnellinen jos on tollanen kaveri! :-) ja tää on paras bblogi ja oot muutenki tosi kaunias! älä välitä noista anoista, miten sattuukin että negatiivista kommenttia heittää aina ne anot.. ;-)

      Poista
    8. Kiitos paljon! :> joidenkin anojen kommentit on joo kyllä niin turhia, ei niistä kannata ikinä välittää, sattumoisin kaikki negatiivinen kommentointi on anonyymien takana, hehe miksiköhän! :p

      Poista
    9. "mun kaverit eisaa tykkää kirsikoista koska mä en tykkää" "mun kaverit eisaa käyttää reppuja koulussa koska mä en tykää niistä" SIT SE OONA JUTTU XD "jos mun kaveri menee muitten kavereidenkaa bilettää koulujenlopussa ni se ei enää kuulu meijän jengii" herätkäää ihmiset tää muija on niin feikki tääl netissä. tutustukaaa siihen ni se on aluks mukava ja sit puukottaa selkää minkä kerkee jos sitä ei tottele. herää sinäki täältä sun netin täydellisyys friikki maailmasta. oot pelle. ja ehkä siks nää jotkut on tääl anonyymeinä ku ei nyt kaikki jaksa tehä mitää google tiliä vaan sen takia et sinä pikku neiti näkisit kuka täällä kirjottelee.

      Poista
    10. mitä hittoo mitkä kirsikat ja reput XD mä tykkään repuista?!?! Ja toi oona juttu hahahah joo, se nyt oli vähän kaikkien osalta mitä oli, mutta jos et oo asianomanen ni turha tulla tänne mitään huutelee :-D Teette ittenne vaan naurunalaseks, sitä paitsi, puhut ittes pussiin, tutustu muhun nykyään ja sano sitten mitä mieltä sä oot musta, äläkä jää roikkuu menneisyyteen, ootpas hölmö :-) Pikku neiti hihih

      Poista
    11. oikeeesti anna mun kaikki kestää. sä oot naurunaihe. nää sun vastauksestki pliis. oot niiin lapsi vielä. oota sitä päivää ku parinvuoden päästä luet näitä ja tajuut kuinka HÖLMÖ sä oot. ja pikkuneiti, kyllä, se sä vielä olet jonka sun vaan täytyy niellä. nyt lopetan tän. en tuu lukee ees sun blogi juttuja enää ku mun aivot kärsii näistä. äläkä oikeesti taas tee mitää postausta näistä anonyymien kommenteista koska edelleen kaikilla ei ole google tiliä jolloin nimi ei tule näkyviin kun kommentoi.

      Poista
    12. Voi ei, ootko sä tosissas :-D Mua ei kuule yhtään ihmetytä jos mä nauran itselleni parin vuoden päästä, sehän on ihan normaalia. JA jos mä oon naurunaihe, niin sehän on vaan hyvä asia, että sulla on hauskaa, eiks vaa :-) Herää kysymys, miksi sä olet edes täällä mun blogissa avautumassa sun huolista, jos sun aivot kärsii etkä sä pidä musta? Ja joo, en uhraa sulle postausta, hahah :p

      Poista
    13. ei vittuuuuu valojaaa sulle. tähän ei nyt muu auta ku et älä sit rupee itkee ku mä tuun tästä sulle vielä sanomaa päin naamaa tän asian.

      Poista
    14. Sunhan ei pitänyt enää tulla tänne ;D Minkä asian sä tuut mulle sanomaan, ai että mä oon naurettava neiti? Tuu ihmeessä, haluan toki nähdä kuka siellä kirjottelee hahaaah :-D

      Poista
    15. ei jumala auta nyt

      Poista
    16. hahahah ei luoja mikä älykääpiö toi yks tossa :-D sen päivän ku näkis et tulis f2f sulle aukomaa :-) oot ihana tyttö, muista se! :) ♥

      Poista
    17. Mä ootan sitä päivää jo! ;-D Kiitos paljon <3

      Poista
    18. Ompas naurettavia kommentteja :D mullaki oli kiasta aluks tosi vastenmielinen kuva, vaikken häntä tuntenutkaan, enkä tunne vieläkään, mutta täytyy sanoa esimerkkinä vaikka tosta oona jutusta; en tienny siitä itse paljon mitää ja olin silti varma siitä että kyllä se varmaan on kian aiheuttama juttu. Taisin olla väärässä koska tän bloginkin perusteella vaikutat tosi ihanalta sun kavereita kohtaan jne. Ja totta puhuen oona on tullut mulle valittamaan asiasta jos toisestakin mihin en ole edes osallinen eikä muuten oonakaan. Nyt on kääntynyt kuva ihan toisinpäin kiasta ja oonasta tän blogin ja omakohtaisten kokemusten kautta. Älkääkä tulko tänne valittamaan jostai vuonna 2001 tapahtuneista jutuista, koska ketä ne oikeesti kiinnostaa enää? Ja varmasti kaikki aattelee joka vuosi uudestaan kuinka tyhmiä oli vuosi sitten. Ja vaikka ei sitä google-tiliä ole voi kirjoittaa kommenttinsa loppuun nimen (-erkki-petteri) < tolla tavalla :) en ite viitsi pistää nimeä tai tulee taas kauhee paskamyrsky siitä kuinka mä oon ihan vitun väärässä jne mua ei oikeestaan kiinnosta. Tää on mun mielipide ja sen saan ilmaista :) tais tulla aika pitkä kommentti mut rupes niin ärsyttään tollaset valheelliset ja vanhat juorut mitä kiasta puhutaan! Jos vaikka hengittäisitte välillä ja miettisitte kahteen kertaan mitä tänne laitatte...

      Poista
    19. Siis mä olen ihan samaa mieltä! En kyseisestä jutusta mistä ylempi ano mainitsi, tiedä mitään, mutta siitä oon niin samaa mieltä, että on ihan turhaa puhua pahaa tai haukkua minkään vanhan asian perusteella! Kaikki muuttuu ja kasvaa koko ajan ja ainut miten voi toisesta tietää mitään, tai olla mitään oikeutta tuomita, pitää tuntea toinen juuri tällä hetkellä, ei vanhojen asioiden perusteella. Ei tässä kuitenkaan enää päiväkodissa olla, joten jokainen miettiköön vähän mitä sanoo ja kenelle.

      Poista
    20. Voi te ootte ihania!! Kiitos kommenteista, arvostan tosi paljon <3 Ja totta, monet vieläkin jaksaa tuomita mut kuuleman perusteella eikä edes vaivaudu tutustumaan muhun tai edes kysymään miten asiat oikeasti menee, mutta pikku hiljaa, eiköhän joskus loputkin ymmärrä ettei voi haukkua jotain jos ei ole edes ikinä tuntenutkaan. :-)

      Poista
    21. Saatika puhunut mun kanssa!

      Poista
  7. joko se tanssi juttu on unohtunu=)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emmätiiä, mulla oli harkoissa kivaa eikä muita ainakaan näyttänyt häiritsevän, joten en jaksa ees miettii sitä enää :p

      Poista
  8. Vastaukset
    1. No joo, en ota kantaa, ihansama :-)

      Poista
    2. ooot paska tanssimaa t. tanssija reeneistä.

      Poista
    3. XDD okei, mitä se sua haittaa? Piti sitten tulla infoo tää mulle täällä ;-)

      Poista
    4. Minusta sä oot hyvä :-) t: toinen tanssija reeneistä

      Poista
  9. Kuulin et sulla on mekko hommattuna, saako tänne kuvaa siitä:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. meetkö wanhojen jatkoille? ja millasen asun sinne pistät?

      Poista
    2. Meen joo ja en tiiä vielä :-)

      Poista
  10. Seurusteletko sun tanssiparin kanssa?

    VastaaPoista
  11. hei! sulla on tosi kiva blogi =) seurusteletko?

    VastaaPoista
  12. Haha tunnen kyseisen henkilön isoveljen, hyvä tyyppi! Onnea :)!

    VastaaPoista
  13. Millon uus postaus :o oota. Jo innolla :D tulisko joku missä on paljon kuvia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu en oo ollenkaan kotona joten huomen illasta varmaan! :-)

      Poista
  14. sussa on samaa näköö http://jippyjee.blogspot.fi/ bloggajan kanssa! :-D

    VastaaPoista
  15. Voiks tänne saada kuvaa sust ja sun poikakaverista? :) millon aloitte?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä aika varmasti tulee montakin :-) Seurustelemaan ihan äskettäin!

      Poista
    2. Instassa on niin söpöjä kuvia teistä ! :-)

      Poista
  16. postausta odotellessa:p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hei, kialla on ehkä muutakin elämää kun blogi...maltetaan odottaa :-)

      Poista
    2. tän blogin pitäis olla sen koko elämä. ei sil oo muuta paitsi miekkonen joka vois ihan hyvin vieres kattoo et se kirjottas tänne ja me päästää lukee jotain kivaa ja näkee kuvia

      Poista
    3. Ei oo riittänyt aikaa vaikka oon niin paljon halunnut tulla kirjottamaan! :-(

      Poista
  17. hei tää on ehkä vähän outo kysymys, mutta mistä se sun paksu nilkkakoru on ostettu? se on meinaa aivan ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Mä en tiiä itseasias, löysin sen meiän korulaatikosta!

      Poista
  18. koska tulee postausta?:) äläkä ota tätä väärin! en haluu et ainakaan minä aattelen et ois mitään kiirettä, enkä syyllistä sua mistään "piittaamattomuudesta" yms, haluisin vaan tietää et onks jotain tiettyy postausta luvassa lähi aikoina?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ollu vähän kiireistä viime aikoina ja postailukin vähän jäänyt :/

      Poista
  19. Minkä värinen sun mekko on (:

    VastaaPoista
  20. Jos nyt kävis niin, että kyllästyisit kaikkiin sun vaatteisiin nii lahjota ne mulle! Sun kaikki vaatteet ja ennenkaikkea sun tyyli, aivan mahtava! ♥ :) Ja tää blogi, tykkään hirmu paljon kyllä! :) Oon jo pitkään ollut lukijana! :)

    Kurkkaisithan myös, ja heittäisit vaikka mielipidettä? (: Kommentteja kun on aina kiva saada ja antaa Ü

    http://hennankengissa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa mä lahjotan ne sulle! Kiitos paljon :) <3

      Poista