lauantai 25. tammikuuta 2014

FRIDAY 17th

IMG_9759 IMG_9787 IMG_9780 IMG_9820 IMG_9827 IMG_9751 IMG_9837 IMG_9750 Ihana synttärilahja mun ihanilta ystäviltä! He siis vei mut silmät sidottuina suoraan koulusta viime perjantaina rentoutumaan tonne spahan. Paras tapa päättää rankka viikko! Kello oli sen verran vähän, ettei siellä ollut ketään muita ja sää oli niin upee! Kaikkien erilaisten saunojen ja monen tunnin poreilun jälkeen suunnattiin syömään ja bussilla lahteen leffaan! Käytiin kattomassa Paranormal Activity 6 ja sen jälkeen tuntu vähän ilkeeltä olla pimeässä :-D Ootteks te käyneet kattomassa sitä? Tän kaiken kruunas viel se, että ne oli ostanu mulle myös silmänympäryshoidon...! Tää on ihan hemmottelua, mulla on maailman parhaimmat kaverit Ens perjantaina vietetäänkin vuorostaan sitten Emilian synttäreitä :-)

Mietin yks päivä että miten mun elämä on muuttunut niiiin paljon suht lyhyessä ajassa. Vielä viime keväänä kaikki asiat oli ihan erilailla kuin nyt, mäki olin erilainen. Musta on tyhmä väittää ettei ihminen voi muuttua, sillä musta se on täysin mahollista. Oon ihan eri ihminen kuin ennen, monet on sanonu samaa! Nykyään osaan kaivaa asioista aina positiivisen puolen ja oon monen monta kertaa onnellisempi kuin esimerkiks vuos sitten :-) Täytyy vaan oppia virheistä, löytää ne uskollisimmat kaverit, elää päivä kerrallaan ja nauttia kaikesta! 

Asiasta toiseen, enää viis koetta jäljellä ja sit vaihtuu ihana jakso tän kauheen jälkeen, huh. Sit mä lupaan taas ryhdistäytyä tän kirjottelun kaa! Nyt pitää vielä nauttia viikonlopusta ennenku se lukemis urakka taas jatkuu.. 

Teitä on muuten tullu ihan hurjasti lisää, hyvä että mun jutut kiinnostaa teitä 

12 kommenttia:

  1. Olit kyllä niin lahjas ansainnu rakas ♥

    VastaaPoista
  2. veit sanat suustani ihana :,) <3

    VastaaPoista
  3. Oijoi, ihanan näköinen paikka! :)

    VastaaPoista
  4. Voi että kui ihana ylläri! Mun kaverit järkkäs mulle kans synttäriyllärin seuraavana päivänä, enkä voi koskaan kyllin kiittää kuinka ihanan päivän ne järjesti:)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ku kiva, tällaset järkkäysjutut on just parhaita :-)

      Poista
  5. Ihana postaus taas! Mä en sua tunne ollenkaan, mutta oot mun mielestä muuttunu paljon ainakin kun katsoo vanhoja postauksia! :-) tai annat itsestäs enemmän ja hymyiletki aidommin kuvissa kuin ennen! :-D

    VastaaPoista
  6. oi että, miten ihania kuvia! nyt kyllä tekisi niin mieli rentoutua kylpylässä :-)

    http://jct-bloggercom.blogspot.fi/

    VastaaPoista