sunnuntai 26. tammikuuta 2014

SIMPLE OUTFIT

Collage Takki H&M huivi Cubus nahkahousut H&M kuulokkeet Kärkkäinen kengät Vagabond kello Daniel WellingtonCollage
Erittäin yksinkertanen asu mutta teki mieli julkasta se täällä. Mukaan pääs mun uuet kuulokkeet, tai no niitä voi pikemmiten kutsuu enemmänki kaiuttimiks sillä se ääni kuuluu ihan yhtä hyvin niistä läpi kun ite kuuntelis :-D Ne oli kuitenki niin kivannäköset ja halvat ja oon pitkään halunnut tollaisia nii olihan ne pakko kotiuttaa!

Tykkäättekö te muuten yleensäkkin näistä asupostauksista? En hirveesti kuvaile mun asuja niin ehkä tää on kivaa pientä vaihtelua välillä. Ulkona näytti -8 joten pystyi heittämään UGGit nurkkaan ja astua taas noihin korokepohjakenkiin, jee! Ne varmaan jakaa aikalailla mielipiteitä mutta mä oon ihan in love niihin. Tosin noi mun näyttää ihan hirveen likasille ja rähnäsille

Huomenna on kolmas koe ja lukumotivaatiota ei löydy ei sitte yhtään... Mä keksin vaikka mitä kaikkee muuta tekemistä kun pitäs avaa kirja ja alkaa lukemaan, tuskin oon ainoa? :-D Nytkin kirjottelen tänne bilsankirja auki tossa vieressä, ups. Ehkä mä otan itteäni niskasta kiinni ja alan oikeesti nyt lukemaan, niin ei mee sitte sormi suuhun huomenna kokeessa, tsauu!

12 kommenttia:

  1. mullakin on tollaset korokepohjakengät hennesiltä enkä malta oottaa et pääsen taas käyttää niitä ku lumet sulaa :-)

    VastaaPoista
  2. nää on ihan mahtavia nää asupostaukset, ehdottomasti useammin näitä! (-:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, ehkä voin useemmin alkaa kuvailemaa mun asuja! :p

      Poista
  3. Just ihana asu ja oot kyllä tosi kaunis :3

    VastaaPoista
  4. ihana asu! ja varsinkin toi huivi on iha täykkäri ❤️

    VastaaPoista
  5. superkiva asu, oot ihan mielettömän upee ! :)
    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Oiii vitsi toi huivi on ihana! Ja sun tukka ja noi kuulokkeet ja äää kaikki :-D

    VastaaPoista