keskiviikko 26. helmikuuta 2014

QUICK HELLO

IMG_0297 IMG_0295 IMG_0590 IMG_0580 IMG_0593 IMG_0582 IMG_0324 IMG_0582 IMG_0318 IMG_0501Sunnuntai ja maanantai meni rentoillessa poikaystävän kanssa kun lilluttiin varmaan 4 tuntia vaahtokylvyssä, syötiin hedelmäsalaattia ja kuunneltiin musiikkia. Tehtiin vielä kuumat capuccinot sen jälkeen. Oltiin aikaisemmin Lahdessa ja syömässä eikä jaksettu tehä enää yhtään mitään, joten oli ihana vaan rentoutua. Mä muutenkin rakastan kylpyjä niin paljon! Me ollaan varattu ensiviikon lopuksi matka tallinnaan kylpylälomalle, kuulostaa enemmän ku hyvältä  
Tiistaina näin kavereita, käytiin kahvilla, tehtiin ruokaa ja katottiin leffaa. Meillä on aina niin hauskaa ettei meinaa mistään tulla mitään :-D Oli ihana taas nähä kunnolla kaikkia pitkästä aikaa kun ei kelläkään ollut mitään muuta, tällaisia päiviä pitää viettää vaan vieläkin useemmin! 

Kohta mä lähen käpsyttelemään bussipysäkille. Mun pitää vaihtaa bussia Lahdessa ja mä todellakin toivon että löydän itteni vielä sen jälkeen oikeasta bussista joka menee oikeaan paikkaan... No, ehkä mä selviän! Sitä paitsi mä tykkään matkustaa bussilla kun voi heittää vaan kuulokkeet korvaan ja olla hetki ihan itekseen. :-) Lenni vaan järsi mun ihkauusia kuulokkeita, onneks ei kuitenkaan mennyt kokonaan rikki! Se osottaa mieltään aina sille ihmiselle kelle haluaa syömällä just sen tavaroita. :-D Onneks se ei hiirveen usein kuitenkaan niin tee.
Mutta joo, hyvää loppulomaa teille joilla se vielä on, nauttikaa siitä ja tästä ''keväästä'' ja auringosta jotka on jo tulleet vähän etuajassa, laters! :-)

10 kommenttia:

  1. Ihaniaihania fiiliskuvia! :)

    niin romanttiselta kuulostaa tollanen kylpyily aws :3
    Kivaa kevättä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) niimpä, en malttas yhtään enää oottaa sitä reissua!

      Poista
  2. Onko emilia sun hyvä kaveri?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun paraskaveri ollut melkein koko mun pienen iän! :-)

      Poista
  3. Voi että, kiia sä oot niin ihana! Oikeesti tekisin mitävaan että saisin sunlaise ihmisen mun elämää! Sun kaverit ja poikaystävä saa olla niin ylpeitä, että on saanu tollasen ihmisen elämäänsä. Sun vanhemmat on varmaan oikeesti jotain timantteja ku on saanu noin ihanan lapsen!♥ ei mulla muuta, haluun vaa sanoo et rakastan sua♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, en tiiä mitä tähän pitäis sanoa! Ihanaihana kommentti, kiitos ihan hirveesti! :-) <3

      Poista
  4. Ihania kuvia! Ne wanhat oli ihan superhienot, oli upeen näköstä kuin kaikki oli panostanu ja tanssitki onnistu nii hyvin :-) Ihan eri tunnelmat ku lyskan itsenäisyyspäivän tanssiaisissa haha :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja joo, onhan ne aika juhlalliset verrattuna lyskan! :-) Kiva että pidit!!

      Poista
  5. Tosi tunnelmallisen näköstä! :-) ja muutenki ihana postaus! ootko sä kesällä menos weekendiin? Ollaan ajateltu kaverin kans mennä, kannattaako? Ja missä sielä sä yövyit viime vuonna? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Joo ollaan menossa porukalla sinne ja yövytään tutuilla, viime vuonna olin vain yhden päivän joten tulin yöllä kotiin. Kannattaa mennä jos tykkää sellasesta musiikista! :-)

      Poista