torstai 22. toukokuuta 2014

WHAT I'VE BEEN UP TO

Collage 1.  Avattiin kesän grillikausi! Sillä aikaa kun mä tein meille mansikkasalaattia ja keitin uusia perunoita, niin rolle grillas meille älyttömän hyvät pippurikanapihvit, tulee ihan vesi kielelle ku kattoo tätä kuvaa! 2. Vaikka käveltiin ulkona shortseissa niin silti tuntu että sinne paahtuu, näyttihän se mittari jopa +31. Haettiin jätskit kaupasta ja mentiin kylpylän-rantaan syömään ne ja nauttimaan ihanasta säästä. Sen jälkeen olikin kiva kaupparumba kun käytiin 3 eri kaupassa varmaan neljä kertaa ostamassa ruokaa, kun ei mistään löytynyt sitä mitä etittiin ja molempien huonon muistin takia unohettiin ostaa aina jotain mitä piti :-D 3. Poikettiin Maxi-grillillä ennenkuin mentiin moikkaamaan töissä olevaa kaveria vesitornille. 4. Vihdoin ja viimein voi vain heittää nike prot jalkaan ja lähteä lenkille tai pelaamaan tennistä ulos, tätä mä oon oottanut!Collage 6. Viime perjantaina poikaystävä yllätti mut ihan täysin kun vei mut Mamma-Mariaan syömään ja vielä illalla oli laittanut kylvyn ja valkoviiniä valmiiksi. Vitsi että mä rakastan tällaisia yllätyksiä! 7. Pelattiin Janin ja rollen kanssa codia ja änäriä yks sateinen päivä, haha. 8. Melkein lähtövalmiina lukiobileisiin pari viikkoa taaksepäin. Ei muuten ollut edes kylmä!Collage9.  Äitienpäivänä lähdössä syömään rollen perheen kanssa Manhattaniin. Tehtiin aamulla ihana brunssi ja annettiin lahjat. Illemmalla vielä juhlittiin uudestaan kotikotona äitienpäivää. 10. Pari viikkoa sitten oltiin porukalla rollella ja grillattiin hyvää ruokaa, kuunneltiin musiikkia, oltiin ulkona ja pelattiin. Tällaset illat on musta kivoja. :-) 11. Otin ensimmäistä kertaa Mamma-Mariassa jotain muuta kuin pastaruokaa, ja oli muuten ihan älyttömän hyvää. Kannattaa ehdottomasti maistaa broileria pippurikermakastikkeessa, ette tuu pettymään! 12. Mun oli pakko ostaa rollelle noi ihanat löllärishortsit, sillä musta ne on niin suloset! Löysin myös ton paidan H&M:ästä ja sopi kuin nakutettu!Collage 14.  Vappu! :-) 15. Polttavan kuumana päivänä on ihana istua parvekkeella ja juoda caramel-macchiattoa ja syödä benkkua. Ainaisena cookie dough-syöjänä mä oon rakastunut tohon blondiebrownieen, se vaan on monta monta kertaa parempaa. 16. Joudun aina vähät väliä mennä poikien seuraks subiin, mä vaan en pysty enää syömään noita mutta niille ne kyllä maistuu. Millonkohan viimeks oon syönyt subia...? 17. #selfie Collage19.  Suunnattiin yks päivä Helsinkiin ja käytiin testaamassa uus Starbucks. Jonoa oli ihan jäätävästi! Miksei muuten edes suomalaiset työntekijät osaa kirjoittaa mun nimeä oikein? Viimeks mä olin Tiia ja sitä ennen Wiula tai joku :-D 20. En malta oottaa Weekend-festivaaleja! Tällä kertaa meitä on lähössä vähän isompi porukka. 21. Pajiksessa pelaamassa Minigolfia kesken veneilyretken. Vietetään siellä tosi paljon aikaa sillä siellä on niin paljon erilaista tekemistä, milloinkin pelataan tennistä tai frisbeegolfia, minigolfia tai käydään uimassa.Collage 23. Mä rakastan brunsseja yli kaiken ja sen ootte varmaan huomanneet mun kuvista, haha! Itse paistetut croissantit, smoothie, verigreippi ja muut hedelmät on ihan ykkösiä! 24. Tein pienen ylläriherkun kotiin tulevalle poikaystävälle. Maitorahkaa, mysliä, mansikoita, mustikoita, niin helppoa! 25. Alussa tennis tuntui hieman haastavalta mutta mä pikkuhiljaa oon oppinut sitä paremmin, musta se on nykyää ihan yks lemppari lajeista ja käydää usein pajiksessa pelailemassa sitä. :-)

Nyt kun toi aurinko on vihdoin ja viimein porottanut kunnolla ja kesä on täällä, niin en oo mitenkää malttanu edes istahtaa koneelle, joten siksi täällä on ollut hieman hiljaiseloa. Siinä kuitenkin vähän osviittaa siitä mitä mä oon tehnyt viime aikoina! 

22 kommenttia:

  1. kiva postaus! muokkaatko koneella nämä kuvat vai muokkaatko kännykällä ja sitten siirrät koneelle? mitä ohjelmaa käytät? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yleensä muokkaan kännykällä. Jos en, niin käytän Piccyä! Kiitos paljon. :-)

      Poista
  2. Tälläset postaukset on kivoja! :)

    VastaaPoista
  3. Olipa ihana postaus taas pitkästä aikaa ja kiva kuulla sunkin kuulumisia! :) sulla on ollut vaikka mitä kivaa menoa ja ihania ylläreitä. Ihanaa kesää sulle <3

    www.meriulrika.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kieltämättä kaikkia reissuja ja muita juttuja on ollut! Kiitos paljon ja samoin sulle <3

      Poista
  4. Miks et pysty syömään enää subia=P? Hyvä et ilmotit ittestäs=D aloin jo huolestuu..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emmä tiedä, se vaan ei maistu mulle nykyään, ei hajuakaan miks! :-D

      Poista
  5. Vähän ihanan väriset noi Niket!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään! Ja plussana päälle ne oli alelapulla varustetut. ;-)

      Poista
  6. Mistä tunnet ton thisislyra.blogspot.fi ? ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä kuka kyseinen henkilö on, en tunne häntä.

      Poista
  7. Iiihania kuvia, oot niin kaunis ja noi ruokakuvat = noms <3

    http://ganbattedesuka.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. millä oot tehny ton faviconin :3?

    VastaaPoista
  9. Ihania kuvia&tosi kiva blogi :)!

    VastaaPoista
  10. ihana blogi sulla! kivoja kuvia, ihania vaatteita ja kiinnostavia juttuja :)
    haluaisitko tsekata mun blogin.

    www.ida-alexiina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  11. Tosi ihana blogi! :)

    http://vlittlethings.blogspot.fi/

    VastaaPoista