lauantai 2. marraskuuta 2013

HELLO AGAIN

PicMonkey Collage 2. Vieteltiin eilen aikaa ihan vaan meillä Emilian kanssa, sillä oltiin niiin rättipoikkiväsyneitä ettei jaksettu lähteä yhtään mihinkään. Käytiin saunassa, katottiin ohjelmia ja herkuteltiin. Hassua, etten ennen pystynyt syömään suklaata kuin pari palaa, mutta nykyään se on yks lemppari herkuista :-D 3. Haha, taas nää kollaasit täyttyy erilaisista ruokakuvista! Meillä oli viime viikonloppuna herkullinen myöhäinen aamiainen sängyssä löhöillessä. 4. Mä ikävöin tota päivää, nyt tekis niin mieli vaan lillua nissä spa:n erilaisissa altaissa... Ehkä me vielä lähiaikoina mennään sinne uudestaan! PicMonkey Collage5. Yks perjantai ilta kun lähdettiin viettämään iltaa yhdelle kaverille. 6. Aamiainen eikä mitään kiirettä nousta sängystä, se on yks parhaita juttuja viikonloppuisin! 7. Maistoin ekaa kertaa tota Vanilla Cokista. Olihan se ihan hyvää muttei mitenkään tosi erilaisen makuista. Sitä paitsi toi tölkki oli niin söpö joten halusin sen itelleni :-D 8. @ikea PicMonkey Collage 9. Laiska aamu jolloin en jaksanut laittaa mun hiuksiani mitenkään, sen kyllä huomaa... :-D 10. Tarttu ikeasta sen verran kaikkea, että piti ottaa tavaraa myös takapenkille. Oli kyllä mukava matkustaa kun toi kasvi kutitteli kokoajan niskaa. 11. Varmaan mun käytetyin asuste on toi kultanen kello, sillä en oo vieläkään löytänyt täydellistä hopeanvärisenä, mistä niitä saa suht halpaan hintaan? 12. Nopealla karismakierroksella jolloin tarttui mukaan näitä juttuja. PicMonkey Collage 14. Ehkä yks parhaista aamu-ja välipaloista, nam! Harmi vaan, että mulla on tullut viimeaikoina kovia vatsakipuja jotka johtuu varmaan banaanista... :-( 15. Heheh, tähän väliin taas näitä ruokakuvia. 16. Selasin puhelimesta viime kesän kuvia, ja arvatkaa alkoko mieli lähteä jonnekkin lämpöseen kun katsoi ulos sitä sadetta ja harmaata säätä! Varsinkin, kun mun facebook ja instagram täyttyi kaikkien matkailukuvilla.. Onneksi tämäkin asia jossain vaiheessa vuotta korjaantuu! ;-)PicMonkey Collage 17. Spahan menossa! 18. Jos miettii minne menisi syömään, on Lahden Seurahuone yks hyvistä vaihtoehdoista. Rakennettiin salaattimme toiveiden mukaan ja vitsit että oli hyvää! Nää on näitä äiti-tytär laatuhetkiä :-) 19. Pari viikonloppua taaksepäin tehtiin jättiherkullinen brunssi. Eikö näytäkkin hyvältä? 20. Ikeareissun joitakin ostoksia. Mun huoneeseen ei tällä kertaa tullut hirveesti mitään, mutta voisin jossain vaiheessa niitä vähäisiäkin ostoksiani esitellä! PicMonkey Collage 22. Herkullinen aamu-tai välipalavinkki. Kupillinen jogurttia tai maitorahkaa, vähän mysliä, steviaa ja pari lohkoa banaaneja, toki enemmänkin! Maistuu muuten tosi freesille ja hyvälle :-) 23. @spa 24. Moottoritiellä huristelua!

Pientä osviittaa teille mitä kaikkea viimeaikoina oon tehnyt. Kamera ei oo kulkenut mukana yhtään eikä puhelimessakaan oo kuvia kaikista tapahtuneista jutuista, mutta ehkä mä otan itteäni niskasta kiinni vielä! Tällä hetkellä istun tuoksukynttilöitten palaessa ja kirjoittamassa tätä mun lempiviltin alla ja kuuntelen kun talo on täyttymässä vieraista. Kohta syödään iskän tekemää herkkuruokaa yhdessä ja mä joudun häätöön mun huoneesta, haha. Tää ilta menee siis täällä kotosalla, sillä mun on pakko saada vähän enemmän voimia seuraavaan viikkoon. Maanantaina on jännä päivä, siitä lisää myöhemmin. ;-) Kivaa viikonloppua teille! 

26 kommenttia:

  1. Ihana postaus :)♥ Tuli itelläki nyt mieli jonnekkin lämpöiseen kun näin tuon kuvan missä oot ihanan turkoosissa vedessä :)

    VastaaPoista
  2. Sulla on ihan tajuton tyylitaju oon kateelline sun vaatteille ! :o ihana postaus nää todellakin piristää kummasti päivää! Älä ikinä lopeta bloggaamista <3 !! Tosi hyvää viikonloppua !

    VastaaPoista
  3. Mistä tuo kello on ja paljo suunnilleen makso?:) sun blogi on ihana tää jotenkin saa aina hyvälle tuulelle ku lukee! Jatka samaan malliin tosin voisit vähä useemmin postailla ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on MicMacista en muista yhtään että kuinka paljon maksoi :-( Kiitos ihana kuulla ja joo, oon ihan samaa mieltä, onneks nyt on pidennetty viikonloppu niin voisin väsätä jotain. ;-)

      Poista
  4. Eikä taas niin ihana postaus! <3 Sun postaukset oikeesti piristää päivää aina niin paljon! Nytki tuola pimeetä ja ku noita kuvia katsoo, niin tulee hyvälle tuulelle. oot paras! :-)

    VastaaPoista
  5. piristi mun iltaa nähdä että sulla oli uus postaus! :)

    VastaaPoista
  6. Oot ihan älyttömän kaunis ja hyvä bloggaaja! Sun tyylistä saa paljon inspiraatiota ja sul on upee luonne ainaki mitä blogin perusteella oon "oppinu tuntemaa" :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teiän kommentit on ihan parhaita! Kiitos paljon <3

      Poista
  7. Oi vitsi sun blogi on ihana! :-) ♥ Oot todella kaunis ja ihania kuvia täällä sun blogissa!

    VastaaPoista
  8. Menin sanattomaks! Olet täydellinen, sun blogisi on täydellinen ja miten teet noi sun täydelliset kulmat? Videoa kiitos! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua mäkin menin ihan sanattomaksi tosta kommentista, kiitos paljon <3 Ihan vaan kulmakynällä ja vähän ruskeaa luomiväriä, videon oon tehnyt jo! :-)

      Poista
  9. Mistä toi harmaa pipo on?

    VastaaPoista
  10. Sun jaloista huomaa että ne on kehittyny tosi paljon :O näyttää lihaksikkaamalta jotekin
    :-) ! oot huiman kaunis, ootko ajatellut mallinuraa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, toi oikeesti piristi mua! :-) Mallinura ois kyllä kiva ja maanantaina pääsen vähän tutustumaan siihen paremmin! :p

      Poista
  11. tosi kiva postaus taas kerran! :-) voisitko tehä mydayn joku päivä?

    VastaaPoista
  12. Laitatko sun valokuvia jonnekkin sivuille tai jonnekkin kun niissä joissain lukee sun nimi? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, Weheartit:iin, mutta oon törmännyt lukusiin mun ottamiin kuviin jotka on otettu multa, joten laitan mahdollisimman moneen mun nimen. :-)

      Poista