tiistai 15. lokakuuta 2013

WHAT MAKES ME HAPPY ON TUESDAY...

IMG_8221 IMG_8202 IMG_8194
Koulusta kotiin tullessa olin niin rättipoikkiväsynyt että melkein suoraan rojahin tähän sänkyyn, enkä vieläkään oo noussut. Aina välillä tällaisia löhöilypäiviä on ihana pitää, kun ei oo kiire minnekkään, saa nauttia kahvia vihdoinkin ihan rauhassa! Niinkuin oon sanonut, mun sänky on lempparipaikka täällä, ja makoilen melkein aina tässä silloinkun oon kotona, teen sitten läksyjä, katson telkkaria, löhöilen kavereitten kaa, bloggaan, nukun tai vaan oon Miten teidän tiistaipäivä on sujunut? Ootteko olleet reippaita vai pitäneet samallaista löhöilypäivää kun mä? Huomenna on suht rento koulupäivä, onneksi, nimittäin torstaina joudun kitumaan siellä kasista neljään... Kuitenkin enää tää viikko ja syysloma alkaa, mulla on niin paljon kaikkia lomasuunnitelmia! Vitsit, en malta enää oottaa, ehkä mä en enää hehkuta tätä enempää vaan alan lukemaan enkunverbejä ja meen rentouttavaan saunaan, kivaa tiistaita teille! :-)

25 kommenttia:

  1. ihana blogi ja muutenkin nätti ja positiivinen tyttö! :) ajattelin kysyy et oisitko voinu tehä postauksen ihonhoidosta? sulla on niin hyvä iho ja itse kärsin huonosta ihosta, mutten kuitenkaan aknesta, niin ajattelin että jos postauksestasi olisi jotain apua minulle ja muille! :-) voisit kertoa, miten hoidat ihoa, kuinka usein naamioita käytät ja mitä hoitotuotteita käytät, mahdollisesti jos omistat pillereitä jne! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :-) Idea on tosi hyvä, mutta mä oon kaikista huonoin neuvomaan, sillä ite en hoida mitenkään kummosemmin, kuin putsarilla illoin! Mulla on vaan aina ollut hyvä iho, eikä tuu niin helposti epäpuhtauksia..

      Poista
  2. sun hiukset on nii unelmaihanat! ja toi huone siis näyttää nii ihanalta :)

    VastaaPoista
  3. Mä oon ollu tnä reipas ja menny kattelee tapettei mun huoneeseen XD sun blogi on ihana ja oot kaunis! ❤

    VastaaPoista
  4. voiks tehä huonepostauksen videolla :-)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tehnyt jo! ;-) http://alifetime-dream.blogspot.fi/2013/07/my-room.html

      Poista
  5. Toi sun sänky on kyllä ihan täydellisen näkönen! Tulee kauhea inspiraatio piristää vähän omankin sängyn ja huoneen ilmettä :)

    VastaaPoista
  6. vitsi sulla on kyllä makeet hiukset :) kivan näkönen huone muuten! :D

    VastaaPoista
  7. Oi miten kivan näkönen huone! :) ja sullon upeet hiukset!!

    ♥: http://sannamarian.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. sulle sopis koko ruskeet :) ootko harkinnu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ja mulla on ollut monesti, nyt kuitenki pysyttelen vielä näissä! :-)

      Poista
  9. Aivan ihana tyynymeri! Mä haluaisin itelleki ja oon pikku hiljaa alkanu hamstraa, saattaa vaa mennä hetki ku mullon 2m levee sänky mut.. :D Sullon muutenki tosi kaunis huone!

    VastaaPoista
  10. Oispa mullakin 2m levee sänky :-( voi kiitos paljon! :-)

    VastaaPoista
  11. Mihin se sun ihana viltti on kadonnu?:-) Mutta käy niin kateeksi ku sun huone on just sellanen että kaikki sopii yhteen ja muutenki niin älyttömän nätti. Mäki oon sun huobeesta saanu paljo inspiraatiota, oon ruvennu kattelemaan vilttejä ja tyynyjä, uutta peiliä, kynttilöitä ym. :-D mulla vaan on sillee aika haastava sisustaa, ku mulla on Lontoo-valokuvatapetti (mustavalkonen) ja harmaat seinät

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se oo kadonnu mihinkää, se jäi pois kuvasta! Voi kiva kuulla :-) kiva idea tollai lontoo tapetti ja joo, varmaan hankalampi sisustaa, mutta jotain mustia/harmaa/punasia tyynyjö yms niin näyttää tosi kivalta!

      Poista
    2. jep:-) huii, kiva idea!:-)

      Poista
  12. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista