maanantai 25. marraskuuta 2013

WINTER LOVER

IMG_8964 IMG_8943 IMG_8959 IMG_8936 IMG_8934 IMG_8905 Hahah, nää toimintakuvat on kyllä niin ihania välillä.. :-D PicMonkey Collage IMG_8908 Moikkaa! Pitkästä aikaa teille tällaisia sekalaisia kuvia tältä päivältä kun käytiin Emilian ja Saijan kanssa kaupungissa, kuvailemassa ja kaakaoilla. :-) Mä oon umpirakastunut mun uusiin popoihin ja huiviin, jotka on ihan superrlämpimiä! Molemmat on H&M:ästä eikä verottanut mun rahapussiakaan ihan hirveesti, sillä molemmilla oli hintaa päälle kympin. Oon jo nyt ihan joulufiiliksissä kun näyteikkunoissa on jouluisia juttuja, ulkovalot on laitettu jo moneen pihaan ja lunta on maassa! Mä en oikein ymmärrä, että miks mä oon edellisinä vuosina vihannut aina talvea ja syksyä, mutta tänä vuonna rakastanut kumpaakin ja oikein odottanut niitä, haha.
Mulla on koeviikko puolessa välissä, enää pari koetta ja sitten se on ohi. Toisaalta, mä tykkään koeviikoista :-D Saa nukkua pitkään jos on iltapäiväkoe eikä tarvitse istua siellä koulussa montaa tuntia. Se tärkein eli lukeminen jää kyllä aina välillä vähän varjoon... En varmaan oo ainoa, jolla tätä lukumotivaatiota ei oo yhtään, vai?
Se siitä siis, tää teksti tökkii ja pää lyö muutenkin ihan tyhjää, joten ehkä ois parempi vaan lopettaa tähän ja lähtee lukemaan ennen leffaa. Jaksamisia kaikille vikoihin kokeisiin! 

14 kommenttia:

  1. Toi eka kuva on ihan älyttömän hieno!

    VastaaPoista
  2. upeita kuvia! ja tykkään tosi paljon tosta sun asusta!:)

    VastaaPoista
  3. mistä noi sun kengät?:) aivan upeita kuvia!

    VastaaPoista
  4. voi vitsi, taas niin ihana postaus ! :-) en itte tykkää noista untuvatakeista, ne on mun mielestä aiemmin ollu tosi ällöjä, mutta sulle sopii toi tosi hyvin ja muutenki.. Ja mäki ootan hirveästi joulua! En tiiä ootko huomannu, mutta kommentoin varmaan jokaiseen sun postaukseen jotain, vaikka yritän olla kommentoimatta niin paljoa.. :-D vaikka ei siinä varmaan mitään huonoakaan ole! Tää on vaan niin paras blogi! :-)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkään en ennen tykännyt yhtään tollasista, mut heti kun näin ton niin se oli rakkautta ensisilmäyksellä! Kiitos todella paljon ja ei haittaa yhtään, on just ihana lukea teiän kommentteja täällä :-) <3

      Poista
  5. ihanan jouluisia ja tunnelmallisia kuvia! <3

    VastaaPoista